søndag den 15. september 2019

GRATIS SESSIONER 22. og 23. september




Sexologiskolen, hvorfra jeg er uddannet, har 10 års fødselsdag i disse dage. Se her. I den anledning er vi en stor gruppe terapeuter landet over, der tilbyder gratis sessioner á 30 minutter. Jeg har ledige tider søndag 22/9 midt på dagen og mandag 23/9. Vi gør det for at "nedbryde muren" til sexologiens verden. Ofte er det sværeste skridt at tage det første! - herefter finder man ofte ud af, at det hele ikke er så farligt.

Jeg har naturligvis tavshedspligt.
Der er ingen forpligtelser efter de 30 minutter, men du er selvfølgelig velkommen til efterfølgende at kontakte mig igen, hvis du har fået lyst til yderligere arbejde med din problemstilling / din situation.

For booking af gratis tid d. 22. eller 23. september: Kontakt mig via min hjemmeside
www.brittkrogh.dk 

eller tryk her 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar